onsdag 25. november 2009

Ferdig med kalendergavene!

I dag har jeg og mannen pakket inn
144 kalendergaver!
Dvs i år har vi jukset og kjøpt slike kalenderposer
Og vi brukte hullmaskinen til å lage hull i posene
etter å ha brettet dem en gang

Jeg pakket, tok hull og satte i bånd
og mannen hengte dem på kalenderen

Godt teamwork sørget for at det gikk fort unna 

Foreløpig henger de på veggen her nede på kontoret


Jeg har også laget 24 kalendergaver til en spesiell person
som jeg har tenkt å overraske på mandag


Gleder meg!

3 kommentarer:

  1. Så kjekt med teamwork!!:)

    Har du laga ein eigen kalendar til han?! Så snill du er!! Er han slik som kunne gjort noko slikt tilbake og kanskje?? Då er du heldig, er ikkje mange av dei iallfall;)

    SvarSlett
  2. Jeg er imponert. Selv har jeg ca 36 gaver å pakke inn og kjøpe. Tror jeg kommer til å bruke disse posene jeg også...

    Klarte du å finne så mange ting da?

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  3. Tusen takk!
    Nei, kalendergavene er ikke til mannen ;)
    Men vi har laget kalendergaver til hverandre tidligere.
    Men ikke i år altså :)

    Jeg bruker hele året på kalendergaver/julegaver!

    SvarSlett