mandag 16. november 2009

Innpakkingstips



Å pakke inn gaver er utrolig morsomt
Det er ofte lite som skal til
så det er bare å bruke fantasien


Til innpakkningen kan du bruke fint julegavebånd
sløyfer, juletrepynt, glitter, godterier, kongler
grener - ja, det meste!

Selv bruker jeg ofte slike tynne glitter-remser
(som egentlig er juletrepynt) som jeg fester på
selve krussedullen av bånd
Henger også på litt julegodteri
til barna og litt juletrepynt

Du kan også lage deg din egen julegave-eske
Ta hvilken som helst eske
og dekorer den med lekkert papir
Fest papiret godt med stifter før du
evnt lager en flott sløyfe på lokket


Tips fra en profesjonell Gift Wrapper





Inspirasjon











1 kommentar:

  1. Jeg elsker tiden før jul, da jeg tar frem gavepapir, pakkelapper, bånd og annen pynt og setter meg ned for å pakke inn julegaver... En vakker innpakket gave er ekstra gøy å gi!!!

    Fortsatt fin uke til deg!

    Klem

    SvarSlett