tirsdag 30. oktober 2012

Give Away




Nå kan du vinne filmen
Hjem til Jul
på DVD Blu-ray

Du kan lese mer om filmen her



For å få lodd du gjøre følgende:

1 lodd for å kommentere dette innlegget
 
1 lodd hvis du liker Juleglede på Facebook

1 lodd hvis du deler Juleglede's Facebook side med venner
 
1 lodd hvis du bruker bildet over og linker 

til min Give Away på bloggen din =)
 
Totalt kan du få 4 lodd!


Skriv i kommentarfeltet hvor mange lodd du tar
(har du ikke blogg kan du legge igjen en mailadresse jeg kan nå deg på)

Trekning 25.november


Lykke til!

72 kommentarer:

  1. Hei på deg, så moro dette er !

    Tar 2 lodd - wish me luck :)

    Hilsen Helen

    SvarSlett
  2. Hei
    Jeg prøver lykken med 3 lodd :-) Liker og deler på Facebook.
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  3. Så trivelig med en juleblogg! Legger meg som følger;)

    SvarSlett
  4. Hei!
    Jeg prøver lykken med 3 lodd jeg også :) Liker og deler på facebook :D
    Det er en superkoseli blogg du har, følger denne ;)
    caeilert@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Ååååå så jeg digger bloggen! ELSKER JULEN!
    Jeg er med på give awayen... full pott på meg.
    4 lodd:):)
    Anine

    SvarSlett
  6. Sååå koselig give away!!! Jeg elsker også advent-og juletida!!!! Alltid koselig med julefilmer!!! Prøver lykken hos deg med 2 håpefulle lodd!!!! Ha en fortsatt fin kveld!! Klem Ruth

    SvarSlett
  7. så herlig, juleglede sendes herrifra og ett lykke lodd til meg :)

    http://wendysinfamilie.blogg.no

    SvarSlett
  8. Så koselig, jeg vil gjerne bli med! Jeg liker allerede Juleglede på Facebook, så det blir to lodd på meg!

    SvarSlett
  9. Snart november da kan nedtellingen begynne... 3 lodd til meg ;)

    SvarSlett
  10. Åh, den filmen er bare fantastisk! Jeg har to lodd :)

    SvarSlett
  11. Heisann :-)

    ♥༻♥ Så koselig giveaway premie, blir gjerne med.
    Takker ja til 3 stk lodd. Ha en flott uke! ♥༻♥

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  12. Hei!!
    For en herlig blogg du har, hiver meg med med en gang!
    2 lodd c",)

    KLem Anna

    SvarSlett
  13. Så kjekt! For en koselig juleblogg:)
    Jeg tar 2 lodd.
    Hilsen Elin.

    SvarSlett
  14. ღ Blir gjerne med og tar 3 lodd ღ
    For en utrolig gøy premie! :)

    *krysser fingrer*
    Ha en SUPER fin dag videre ღ

    charlotte_kolnes@hotmail.com
    ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ

    SvarSlett
  15. Lyst til å se denne filmen :)
    Tar ett lodd.
    carro_luno_7hotmail.com
    :)

    SvarSlett
  16. 3 lodd til meg;);)

    Klem charlotte

    SvarSlett
  17. Tar 1 lodd jeg :)

    ma6ica@gmail.com

    SvarSlett
  18. Blir to lodd på meg:)
    Hilsen Marie, marie--ml@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Hei!
    For en utrolig koselig juleblogg:-) Jeg tar tre lodd, likt og delt på Facebook:-)

    Hilsen Anette
    abossum@hotmail.com

    SvarSlett
  20. •••♦••• Takk for en koselig blogg •••♦•••

    ► og for en premie! =))
    ► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

    ------> jeg er følger, og har tipset alle mine 276 facebook venner via privat melding

    --------> 3 lodd opp av hatten på meg!

    Ha en fin kveld!

    Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

    SvarSlett
  21. Jeg prøver lykken med et lodd :)

    SvarSlett
  22. Da blir det to lodd på meg også :-)

    SvarSlett
  23. Da blir det to lodd på meg også :-)

    SvarSlett
  24. Da blir det to lodd på meg også :-)

    SvarSlett
  25. Heisann!

    Tre lodd på meg!

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Hei hei..... Det har blitt 3 lodd på meg :-)

    SvarSlett
  27. Jeg trekker tre lodd.
    Ida LInd
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  28. 1 lodd her! :)

    - Anne Lise, alhavnvik@hotmail.com :)

    SvarSlett
  29. 3 lodd!

    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  30. Hei.
    Kjempeflott giveaway. Julefilmer er kjempekoselige. 1 lodd på meg. Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com
    Kisses from Andrea

    SvarSlett
  31. 2 lodd på meg.

    yvonne.rislaa@yahoo.no

    SvarSlett
  32. Den filmen ønsker jeg meg:). Tittet etter den i butikken her om dagen, men der hadde de den ikke inne.
    Keg krysser fingrene, og deltar med 2 lodd:)

    Henriette
    mynte@live.no

    SvarSlett
  33. 2 lodd på meg.
    Elsker bloggen din! Er ikke like julegal som deg, men ikke langt unna :)

    SvarSlett
  34. 2 lodd på meg.
    Elsker bloggen din! Er ikke like julegal som deg, men ikke langt unna :)

    SvarSlett
  35. Det hadde vært gøy å vunne denne filen!
    3 lodd på meg, har ikkje blogg, men mail har eg! ksoervik@hotmail.com
    God november førjulstid!

    SvarSlett
  36. Da blir det 3 lodd på meg :)
    Gleder meg til å følge deg videre :)

    SvarSlett
  37. Det blir 2 lodd på meg :)
    Elsker julen!
    Marih0301@gmail.com

    SvarSlett
  38. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  39. Så fin førjulsgave :)
    Jeg tar 2 lodd, kommentar og innlegg/link på egen blogg:
    http://innorth.blogg.no/1352315273_give_away_hos_julegle.html

    Cecilie
    (innorth.blogg.no)

    SvarSlett
  40. jeg har 2 lodd :D
    marte.kristensen@hotmail.com

    SvarSlett
  41. Jeg tar tre lodd :) sofie_rj@hotmail.com

    SvarSlett
  42. Jeg tar 3 lodd, 1 for å kommentere, 1 for å like facebooksiden og et for å dele facebooksiden :)
    Flott konkurranse, har veldig lyst til å se den filmen.

    SvarSlett
  43. Jeg tar 3 lodd, 1 for å kommentere, 1 for å like facebooksiden og et for å dele facebooksiden :)
    Flott konkurranse, har veldig lyst til å se den filmen.

    SvarSlett
  44. Jeg tar 2 lodd! 1 for kommentaren og 1 til for å like siden!

    Katrine_Botn@Hotmail.com

    SvarSlett
  45. Jeg vil være med :)
    Ett lodd på meg.

    SvarSlett
  46. Jeg har et lodd!
    thea_a95@hotmail.com

    håper jeg vinner, for jeg har ikke sett den enda :(

    SvarSlett
  47. Jeg prøver lykken med 3 lodd.
    Liker & Deler på Facebook
    og kommenterer.
    Ønsker deg en super duper uke videre.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  48. Hei!
    Saå mange fine ting du har funnet fram til jul c",)
    Jeg blir gjerne med og trekker 2 lodd, Klem Anna

    SvarSlett
  49. Den julefilmen ønsker jeg meg! Takk for en koselig blogg, vi vil ha mer! :) Jeg har kommentert, liker facebooksiden og har delt siden din. 3 lodd altså.
    God jul :)

    SvarSlett
  50. Fantastisk å oppdage denne kjekke julesiden på facebook og nett for oss som elsker julen og glede ved årstiden<3
    Jeg deltar med 2 Lodd :-)
    Kan nåes på rallycharri@hotmail.com

    SvarSlett
  51. Har delt din koselig blogg med facebookvenner, likt og med denne kommentaren skulle det bli 3 lodd :o)
    Gleder meg til å følge julebloggen din

    SvarSlett
  52. 3 lodd til meg :-)
    Mvh Bente L
    benmaas(at)hotmail.no

    SvarSlett
  53. Den filmen ser så koselig ut...men det gjør kanskje alle julefilmer? :)
    Deltar med 1 lodd :)

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  54. Jeg tar 1 lodd :-)
    theastyles@hotmail.com

    SvarSlett
  55. Den filmen har jeg veldig lyst til å se! Jeg tar 2 lodd og håper på vinnerlykke :-)
    God førjulstid!
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  56. Hei!! Tar 3 lodd! Håper å vinne! Mail: ksoervik@hotmail.com

    SvarSlett
  57. Hei!! Tar 3 lodd! Håper å vinne! Mail: ksoervik@hotmail.com

    SvarSlett
  58. Hei!! Tar 3 lodd! Håper å vinne! Mail: ksoervik@hotmail.com

    SvarSlett
  59. Jeg vil gjerne være med med 2 lodd :)

    Mvh
    Hege
    hege_boe@hotmail.com

    SvarSlett
  60. To lodd til meg takk :-) Får så julestemning av bloggen din. Herlig :-)

    SvarSlett
  61. 3 lykkelodd på meg! Alt unntatt å lage blogginnlegg!

    Ha ei super helg og bli gjerne med hos meg også om du vil!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  62. 3 lodd :) har gjort de 3 første tingene :)

    Janne Kari
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  63. Vil være med på trekningen.

    SvarSlett