tirsdag 24. november 2015

Hjemme fra New York med kofferten full av julestæsj



Da er jeg hjemme fra
New York

med kofferten full av julestæsj

Julekort, julegodt, masse juletrepynt, julebøker
julemagasiner, julekrus, julegavepapir, julemarshmallows
peppermintsticks/drops/ulike varianter, julekakebokser og julepynt 
+ + + +

Ja, jeg fikk endelig kjøpt meg nissekrus
som jeg har ønsket meg så lenge
Et fra Pottery Barn og et fra Martha Stewart

Vi gikk trolig mange mil hver dag
Var veldig mye å se, så det ble egentlig lite shopping
Prioriterte heller å ta hundrevis av bilder
ta inn hvert intrykk og nyte dagene vi hadde der


4 kommentarer:

  1. Så moro å dra dit NÅ før JUL !
    FÅ litt stemning, og som du skriver, shoppe masse julegreier som man ikke får kjøpt i Norge.

    Koselig krus du fikk deg - endelig ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg har alltid drømt om å vært der i førjulstiden
      Så nå har jeg 'been there, done that!' ♥

      Slett
  2. Heldige deg!!! :) Skulle så gjerne ha dratt en tur jeg også! Var det full jul overalt?

    SvarSlett
  3. Hørtes herlig ut! Gøy med sånne turer! Ha en fin kveld :)

    SvarSlett