tirsdag 5. januar 2010

Julekort

Denne julen fikk jeg
veldig mange julekort
og det gleder meg stort!

Jeg tar vare på alle kortene
og kan godt finne på å
lese dem flere ganger ila året
Julekort med bilde settes selvfølgelig inn i album


Jeg hadde alle hengende ned fra trappegelenderet
i gangen - opp til 2 etg
Og det ble fullt av kort!

Jeg kjøpte også en girlander
(granbar med lys) for å henge lags gelenderet
Men det ble litt too much så den havnet på utsiden
av huset - rundt ytterdøren!
Også det ble litt too much (!)
Men etter at mannen hadde brukt så mye tid på å få den
på plass kunne jeg jo ikke bare be han ta den ned igjen


Anyway
Jeg har lovet noen bilder av årets julekort så her kommer de!
+ at det har kommet noen i ettertid


Å jada, et par stk har havnet i rammer


Dette er nydelig og kommer fra Belgia
Med sølvglitter på
men kommer ikke så godt frem på bildet
Og det henger over sengen til Lilleprinsen!

Årets første julekort fikk jeg forresten i går! Hehe..
Det kom fra statene og var poststemplet 19 desember da ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar