tirsdag 1. oktober 2013

Oktober!




Vi er i  
Oktober
 

Oktober for meg er den første Julemåneden!
(Jada, call me crazy)
 
Men med oktober kommer de første tegn til Julen
Mange butikker pyntes til Jul og vi kan kjøpe de første julevarene
den første julemarsipanen og drikke den aller første Julebrusen fra Dahls!
Det slippes nye Julealbum og det er offisielt lov til å begynne å tenke på Julen! 

Og den første snøen kommer!!

Jeg har som mål å kjøpe de fleste julegavene i oktober
Selv om jeg har kjøpt mange allerede er det fortsatt mange igjen!

Vi er kommet til uke 40 og det er 84 dager igjen til Jul
og bare 61 dager igjen til Advent!

Hurra! 
Jeg bobler over av Juleglede!

Foto: Pinterest

 

5 kommentarer:

  1. Jaaaa! Oktober som julemaaned vil jeg ogsaa ha :-) Har faktisk allerede kjeopt to julegaver :-) Takk for at du inspirerer meg! Naa foeler jeg meg ikke saa alene som litt julegal :-) For meg er julen den tiden vi kan feire alle de tingene som jeg elsker : Kjaerlighet, gavmildhet, varme, kos, familie, vennskap, glede, omsorg, godhet. Derfor er julen min yndlingstid! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, Julen er magisk og gjør verden litt mykere, snillere og varmere ♥

      Slett
  2. Åååh, nå ble jeg glad!!!
    Fant bloggen din i dag, og sammen med den fant jeg julestemningen! Tusen takk! Endelig noen som er like julegale som meg.... Her inne skal jeg kose meg hetl frem til jul.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig å høre! Velkommen skal du være ♥

      Slett
  3. Fantastisk!!! Oppdaget bloggen din i dag, men vær trygg, HER skal jeg følge med! *klapper i hendene, hopper opp og ned i julefryd mens julemusikken ljomer* :)

    SvarSlett