mandag 21. august 2017

Juleblod



Vel, jeg vet i hvertfall at jeg IKKE
kommer til å se denne filmen på kino

Jeg hadde nok blitt livredd
Men, kanskje det er noe for deg?

 


Om filmen:

Juleblod er en grøsser som handler om en fryktet og beryktet
seriemorder som alltid slår til på selveste julaften
Han blir derfor omtalt som Nissen
 Nissen har rammet Norges utstrakte land hver julaften i over 13 år

Etterforskerne Rasch (Stig Henrik Hoff) og Hansen (Sondre Krogtoft Larsen)
prøver å løse gåten før han slår til igjen
Denne gangen ser det ut som det er Nord-Norge som vil møte Nissens blodbad

Nå nærmer det seg jul igjen, og etterforskerne må kjempe mot klokken
for å komme Nissen i forkjøpet før han slår til igjen

Samtidig har en vennegjeng samlet seg i Nord-Norge for å feire jul sammen
lykkelig uvitende om at en gal nisse er på frifot
Har du vært snill i år?


Filmen har premiere: 03.11.2017
Det er bare å glede grue seg! 

 


KILDE: Filmweb
 

2 kommentarer:

  1. uææææ - høres litt for skummel ut for meg, blitt en pyse på mine eldre dager :)))

    SvarSlett