onsdag 15. november 2017

Har du sett "det perfekte" juletre?




Noen vil jo svare på overskriften her
at det perfekte juletre finner jeg ute i skogen 
Og det er jeg forsåvidt enig i...

Men mitt juletre skal stå oppe i 2 mnd'er
så jeg trenger et kunstig et...


I går klarte jeg ikke å vente lenger så jeg
hengte opp alle mine julestjerner i vinduene 

Byttet også ut mine grå gardiner på stua/spisestuen
med hvite (med glitter på) julegardiner 

Det ble veldig koselig og fint 

Nå mangler jeg bare juletreet her!
Og det skal opp før Thanksgiving neste uke
Men jeg finner bare ikke det 'perfekte juletre'
Finnes det i det hele tatt? 

Hadde sett meg ut ett
som vi dro for å kjøpe på mandag 
Men det var slettes ikke pent 
Så jeg må lete videre..

Det samme holdt jeg jo på med i fjor, og året før der
Til slutt gir jeg opp, går opp på loftet 
og henter det altfor store slitne juletreet vårt 
Som er 10 år gammelt nå, og har vært klar for utskifting lenge



Juletreet jeg leter etter må
- se mest mulig naturlig ut 
- ha tette og fine greiner
- være 1.80-2.10 cm høyt
- bære helst 300 lys i varm hvitt
- ikke være så altfor bredt nede 


Har du sett et slikt juletre? 
Tips meg gjerne 





5 kommentarer:

  1. Plantasjen hadde i hvertfall veldig fine trær i fjor. De er litt grågrønne og plastaktige uten pynt. Men når de er pyntet ser de veldig flotte ut. :)

    SvarSlett
  2. Hei😊 Det PERFEKTE kunstige juletreet får du kjøpt på perfect home. Det ser virkelig helt ekte ut!! Helt til man tar på det. Koster litt da.Men absolutt verdt hver eneste krone❤

    SvarSlett
  3. Sjekk ut blomsterbutikker som forhandler varer frå Krifon. Dei har knallfine kunstige juletrær, men forskjellig høgde, bredde og antall led lys.

    Tette og fine trær som ser veldig ekte ut! Kostar sjølvsagt ein del, men det er absolutt værdt det!

    SvarSlett
    Svar
    1. Krifon er notert. Tusen takk for tips ♥

      Slett